Co se učíme kromě počítání?
Za protektorátu nacistická propaganda číhala všude. Třeba i v učebnici matematiky. Odhalíte, jakými způsoby se tehdejší žáky snažilo Ministerstvo školství a národní osvěty zmanipulovat?
Za protektorátu nacistická propaganda číhala všude. Třeba i v učebnici matematiky. Odhalíte, jakými způsoby se tehdejší žáky snažilo Ministerstvo školství a národní osvěty zmanipulovat?
375. Zvláště krutý požadavek Versailleského diktátu. Německé děti trpěly následky podvýživy, 800 000 civilních osob zemřelo následkem blokády. Přesto musila německá vláda odevzdati Belgii a Francii 140 000 dojnic.
Roku 1931 poskytla jedna kontrolovaná dojnice 3678 l mléka.
Početní úloha pro žáky I. třídy SŠ (Odpovídá dnešní 5. třídě ZŠ). Zdroj: Aritmetika pro I. třídu středních škol, Praha 1943
375. Zvláště krutý požadavek Versailleského diktátu. Německé děti trpěly následky podvýživy, 800 000 civilních osob zemřelo následkem blokády. Přesto musila německá vláda odevzdati Belgii a Francii 140 000 dojnic.
Roku 1931 poskytla jedna kontrolovaná dojnice 3678 l mléka.
Početní úloha pro žáky I. třídy SŠ (Odpovídá dnešní 5. třídě ZŠ). Zdroj: Aritmetika pro I. třídu středních škol, Praha 1943
Zdroj: Aritmetika pro I. třídu středních škol, Praha 1943
Zdroj: Aritmetika pro I. třídu středních škol, dotisk I. vydání pro školní rok 1946/47
Projekt vznikl díky grantu Technologické agentury ČR